Piz Buin Kampanje
Piz Buin ønsket bred synlighet og kommunikasjon rundt viktigheten av å ta vare på huden sin og å bruke solkrem også på Norgesferie. Studio BLANCHE har levert konsept, markedsstrategi, kanalstrategi, ambassadørsamarbeid og innhold til fysiske og digitale flater.
Fotograf: Michael Ray Vera Cruz / Alsoknownas
Hår/Make-up: Tomas Erdis
Styling: Lene Johansen
Modell: Josefine Vogt /Idollooks






Neutrogena
Studio BLANCHE har levert konsept og innholdsproduksjon for lanseringen av Neutrogena sin nye hudpleieserie rettet mot en ung forbruker. Vi ønsket å kommunisere viktigheten av gode daglige hudpleierutiner. Dette kommuniserte vi ved å bruke tre troverdige profiler med ulike hudtyper og hud utfordringer. Kommunikasjonen og budskapet ble laget på en naturlig måte som var enkel å forstå og tatt i en naturlig sammenheng.
Fotograf: Michael Ray Vera Cruz
Filmfotograf: William Blofeld
Modeller: Julie Dullum / Chris Abolade / Adriana Wergeland






Vipps
Studio BLANCHE produserte innhold for Vipps sin tilstedeværelse som samarbeidspartner på Oslo Fushion Festival.
Vi produserte innhold som viser hvor enkelt det er å bruke Vipps hurtigkasse med QR kode.
Film og foto: William Blofeld
Modeller: Andreas Kumwenda /Idollooks & Julie Dullum






Piz Buin
Piz Buin ønsket bred synlighet og kommunikasjon rundt viktigheten av å ta vare på huden sin og å bruke solkrem også på Norgesferie. Studio BLANCHE har på bakgrunn av det, gjennomført influensersamarbeid med profiler med en aktiv livsstil. Hovedmålet var å være synlig på sosiale medier. Nå ut til et bredt publikum med et godt, ekte og troverdig innhold. Studio BLANCHE bidrar i tillegg med å utforme markedsplaner og kommunikasjon direkte med forhandlere i tillegg til publiseringer på Sosiale Medier.









Attic Oslo
I en loftsleilighet på Adamstuen startet de planene om å starte sitt eget brand. 10 år senere er drømmen blitt virkelighet med brandet ATTIC Oslo som lanserte sin første kolleksjon under pandemien høsten 2020.
Jakkene er designet med en tidløs passform og kvalitet som er ment for å vare og tilpasset Nordiske forhold.
Studio BLANCHE har bidratt med Foto og PR arbeid.
Fotograf: Anthony Huus
Model: Dunia Dosh (Teams Models)







Godt Levert
Godtlevert ønsket å teste effekten av influensersamarbeid. Vi har på bakgrunn av det, gjennomført influensersamarbeid sammen med Smood Social. Hovedmålet var å være synlig på sosiale medier. Nå ut til et bredt publikum med et godt og troverdig innhold.



Evolve Organic Beauty
Studio BLANCHE har gjort PR jobb i forbindelse med lanseringen av for Evolve Organic Beauty. Dette ble gjort i form av presseskriv og seeding til utvalgt presse og influensere.



Skincity
Studio BLANCHE har gjort influensersamarbeid og PR jobb for Skincity Norge . Vi har i tillegg gjennomført et vikariat hvor vi gikk inn som en markedskoordinator rolle i to måneder. Arbeidsoppgaver som ble utført var oversettelses, utsendelse av nyhetsbrev og posting på Sosiale Medier.


